CsakHír Rovatok Magyarország Torkig van Gödöllő a tragédiát, dugót hozó  M3-as felújításával
Magyarország

Torkig van Gödöllő a tragédiát, dugót hozó  M3-as felújításával

Autók araszolnak az autópályán

Megunták a gödöllőiek az M3-as autópálya csigalassú felújítását

Elege lett az autósoknak, hogy csigalassan halad a dugók, tragédiák sorát követelő M3-as felújítása Bag és Gödöllő között.

Két balesetben hét gépjármű roncsolódott az M3-ason, a gödöllői lehajtó közelében – adta hírül a Gödöllői Hírek. A hírt megosztották a Facebook oldalukon, amire számtalan komment érkezett. Közöttük akad, amiben szidják a türelmetlen gyorshajtókat. És a hülye autósokat. De kapott hideget-meleget az M3-as felújítását végző cég is. „De miért is kell lezárni egyszerre 15 kilométert mikor úgyis csak kb 1-2 km-es területen dolgozgatnak? Több helyen lehetett volna szakaszolni a lezárást és nem lenne senki sem ideges, de mikor meglátod, hogy „Még 12 km” táblát, felforr az agya mindenkinek! – írta dühösen István.

„Nem lehet egyetlen autópályára felhajtani mert mindegyiket „felújítják” még az újakat issss, csilliárdokból, persze munka nem látszik, ember nincs a közelben aki dolgozna rajta…” – osztotta meg tapasztalatát László.

Legfeljebb barkácsolás folyik

„Nekem úgy tűnik, hogy felújítás helyett legfeljebb „barkácsolás” folyik. Mondhatnám látványos semmittevés! Az építési naplóba a fatális baleseteket elfelejtik rögzíteni! Botrányos mutatvány az egész!” – vélte József.

„A terelés arról szól, hogy a munkaterületről elirányítják a forgalmat. Továbbá lehetnek előkészítő fázisok, technológiai szünetek, stb. De valóban, sokszor van úgy korlátozás, hogy érdemi oka max annyi, hogy a kivitelezőnek kényelmesebb korábban kialakítani, mint kéne és tovább fenttartani, mint kéne. De ha pl. hétvégén nincs munkavégzés, akkor a.2.nap miatt nem bontják le, majd építik vissza hétfő reggelig. Arra kell készülni, hogy 1-2 évig eltartanak ezek a felújítások” – jósolta Lajos.

Egyszerűbb lezárni 10 km hosszan…

„Ezt a felújítást indokolt ennyi ideig , ilyen tempóban csinálni ? Ez , egy működő országban pár nap alatt megvan” – tette hozzá Zoltán.

„Életveszélyes helyzetet teremtenek azzal, hogy tizen kilométerekre lezárják a pályát. Nem számít, hogy az emberek dugóban araszolva tudnak munkába jàrni, nem számít, hogy napi szinten van baleset a lezárások miatt. Egyszerűbb lezárni 10 km hosszan akkor is, ha csak 200 méteren dolgoznak” – – írta Bálint.

Az ügyben kerestük a felújítást végző Magyar Közút Nonprofit Zrt. vezetőit, amint utolérjük az illetékest, cikkünket frissítjük.

Exit mobile version